Måndag och tisdag för mig denna veckan var som guldkornen i livet. Jag mådde bra, jobbet gick bra, hästen gick bra - allt var bra! Onsdagen hade jag en känsla av att jag inte visste hur jag mådde alls. När jag var hemma på kvällen så fick jag hjärtklappning som varade i ca 1timme och där efter en ångestattack och bara grät i 10minuter. Torsdagen, alltså igår, så försökte jag åka till jobbet men det gick inte. Var där i 1,5timme och sedan fick jag åka tillbaka hem för jag bara skakade. Men ju längre det gick på dagen desto bättre gick det.Så ja, en vecka fullt med kaos mående för min del..
 
I helgen ska jag umgås med mina fantastiska vänner som alltid får mitt liv att kännas värt att leva på alla sätt och vis. Skrattar så jag har träningsvärk veckan efter, det är oslagbart. I kväll blir det laga mat med Felicia och säker någon mer själ som kommer. Hoppas på en mysig fredag.
 
Hur mår ni? Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni slipper känna av hjärtklappning och ångest. Det är inget jag önskar min värsta fiende ens.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress