Jag är en jävel på att shoppa via hemsidan/appen wish. Man hittar alltid en himla massa roliga saker där, man får aldrig nog! Nog för att det inte alltid håller kvalitén men vad förväntar man sig av saker för de priserna.. Jag har varit i Kina och det var ingen kvalité på deras saker så. Men kul är det att fynda, för ibland har man tur och får hem något som är värt varje öre.
Nu har jag hittat dessa typer av lådor till kylen, as smarta om ni frågar mig. Så ja, dessa kommer jag nog helt klart vilja införskaffa någon gång.
 
Victoria

Åh jag är också helt såld på appen så fina grejer ibland! Men du hur funkar det med frakt och tullavgifter? Eller blir det bara fraktkostnad? :D

Svar: Det är absolut inget konstigt! Det står alltid under varan vad frakten är och det är oftast 9:- eller 14:- och så priset på själva varan. Inge övriga avgifter :D
Rebecka Karlsson

victoria

Okej va bra :D :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress