Nu känner jag hur det drar i närverna för att utveckla livet med ännu mera nytt. Har haft pepp-talk med en fotograf som står mig nära i den branschen och hon är en klippa, så stöttande. Så nu jävlar rent ut sagt!
Har kikat på nytt kamerahus som jag helt klart kommer och vill införskaffa. Det är en Canon EOS 5D Mark lll. Någon av er som har ett sådant? En av mina favoritfotografer har denna och en massa fina och bra objektiv. Så att skaffa denna först och sedan utvecklas med den och de redan införskaffade objektiven kan det nog bli grymma bilder. Sen återstår då "bara" fler bra objektiv.
 
Anonym

28000 kr???

Svar: Nytt ligger det på den summan ja.
Rebecka Karlsson

Jennie Lindström

Jag köpte ganska nyligen det kamerahuset, verkligen värt varenda krona! :)

Svar: Låter hur bra som helst!
Rebecka Karlsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress