I morgon börjar en vecka jag aldrig trodde jag skulle gå in i och uppleva haha. Känns så konstigt att jag av alla människor skulle vinna tävlingen på NRJ, att få Little Mix på Café Opera på onsdag, den 30e. Jag är i extas fortfarande och så förbannat nervig. Jag är ingen människa som är så spontan, även om jag älskar att vara det ibland bara för att dra på nerverna lite. Dock känns det bara jobbit nu att man inte har en aning om något mer än att man ska dit. Men har inget ordnat med tåg eller klädsel haha.
 
I morgon kommer jag att få allt ordnat dock. Det var en kille som skulle höra av sig om detta och jag skulle få mera information kring allting. Jag är i vilket fall som helst oerhört glad att jag väljer att ta med mig Julia. Hon är väldigt spontan och älskar det. När jag blir nervig och hysterisk är hon fortsatt lugn, tack gode gud för det vill jag lova er haha! Så ja, på onsdag kommer jag vara så nervös så det skriker om det. Galet bara, allting!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress