Nu har jag fallit liiiiite för några saker i Hööks butik... Inte okej haha! Eller så är det faktiskt det, jag har inte handlat hästgrejer på jag vet inte hur länge. Så jag skulle inte direkt bli arg på mig själv om jag ville unna mig något nytt där ifrån.
 
1. Denna tröjan, alltså hur fin?? Så mjuk och mysig också, sen är den ju svart med guld detaljer... Det gör den ju inte direkt fulare!
2. Detta schabraket är så nice för att vara från Hööks. Guld och svart det med, matchar väldigt bra med tröjan hehe.. Man får ju inte vara dum.
3. Alltså detta täcket.. Så himla fint och jag älskar modellen. Sen är ju färgerna inte fy ska heller!
 
 
 
Ellen - tävlingsryttare

Schabraket hade jag verkligen inte sagt nej till. Supernsnyggt!

Svar: Visst är det!
Rebecka Karlsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress