Insett det senaste att jag velat skriva av mig nått så extremt mycket saker. Men när jag väl börjat eller bara öppnat "Skriv" här så stänger jag bara ner allt och skiter i det - för jag vet inte vart jag ska börja.
 
Tankar går upp och ner, det är ju liksom livets gång. Man kan inte alltid sätta ord på en situation eller liknande. Så är det för mig nu. Jag mår inte dåligt på något vis egentligen. Men runt omkring mig händer sååå mycket som får mina tankar att sprätta iväg totalt. Det är jobbigt och jag vet inte hur jag ska hantera allt som händer nu, jag har mitt egna och det är knappt jag vet hur jag ska göra med de små stunderna. Så ah, jag är lite orolig för massa småsaker nu som kan gå fel. Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med detta, kändes bara skönt att skriva en stund antar jag.
 
Hoppas alla där ute mår bra i vilket fall som helst.
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress