I flera flera år har min kära mamma beställt serviser från Fyrklövern. Hon har en fin servis till finare middagar och en julservis till jul då så klart. Ända sedan jag öppnade deras katalog och såg att de har en julservis med disneys jul så har jag varit fast. Därför sa jag när jag var mindre att när jag inte bor hemma längre så vill jag börja samlingen på den servisen och ha på jul. Idag påbörjade jag min samling! Beställde hem ett erbjudande som innehöll två kitt med mat+förrättstallrikar, ena var med motiv nr 13 som var Frost och andra var motiv nr 14 som var Bilar. Detta för endast 129:- vilket jag inte kunde säga nej till så klart.
 
Så nu börjar samlingen med denna fina servis. Sååååå glad!!! Ni anar inte hur fina de är, längtar tills de kommer på posten och jag får hämta ut dem. Ni förstår inte hur mycket jag älskar disney.. Mina framtida barn kommer dränkas i disney kläder och gosedjur osv.. Hihi! Förra julen fick jag ett 6-pack julgranskulor av mamma med disneymotiv från Disneystore och jag skrek av lycka "hej, Rebecka här på 19år" haha.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress