Det finns mycket man blir glad över här i livet, men vissa saker väger tyngre än andra. Det som gör mig mest glad är när jag blir stolt över mig själv. När jag uppnått något jag gått och grubblat på länge eller velat få gjort länge och tillslut utfört det, då blir jag överlycklig! Som igår, det kan jag ta som exempel.. Då hade jag som mål heeeela dagen att jag skulle åka till gymmet efter jobbet. Vilket jag också gjorde! Jag stod verkligen fast vid att jag skulle åka och gymma och jag höll det löftet till mig själv. Jag kan knappt förklara min lycka över hur stolt jag var över mig själv som faktiskt åkte iväg.
 
De säger ju att det är alltid segstartat i början när man ska börja träna och ja, det håller jag med om.. Jag vet inte hur många gånger genom säkert 4års tid som jag sagt att jag ska börja träna regelbundet. Det har funkat i en viss period, sen kommer något emellan, jag tappar mitt flow och sedan lägger jag av och ramlar tillbaka igen. Dock är jag på bra väg igen nu. Jag har börjat tänka mig för med vad jag äter så som dricka och godis. Jag har nästan inte ätit någon godis alls eller druckit dricka på ca 1månad, det känns så skönt!
 
Jag hoppas att jag kan ha fortsatt bra självdiciplin att jag kan hålla i detta från och med nu och många månader framåt. Tanken är att ändra mera på själva maten också nu men framför allt när jag börjar nytt jobb. Då blir det hårdare på den fronten, nu j*vlar ska det hända grejer!
 
#fanvabrajagär #HappiChallenge
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress