Mycket häst har det varit nu i några dagar och inte minst sagt spännande dagar när jag slängt upp min bästa kompis Felicia på Bandit. Hon har inte ridit "ordentlig" häst på flera år och var världigt taggad på att få jobba häst igen efter många år med skogsmulle hästar. Hon vågade sig till och med på att hoppa tre språng på honom!? Blev så imponerad, inte hoppat på 3år, varit rädd för att rida över lag och nu hoppa upp på min mörka fara och leverera som hon gjorde. Så kul!
 
Idag blir det barbacka ritt på Ella för min del. Felicia ska upp på Bandit igen och det blir nog en mestadels mysig ritt idag. Känna, klämma och bara mysa i paddocken. Mitt mående och humör har varit väldigt svajigt idag av olika anledningar. Så jag vill inte sätta press på varken mig eller Ella. Mysritter behövs ibland.
 
Bild från i lördags på Julia, Felicia och mig. Vilken trio!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress