Finns inget jag längtar så mycket efter som att få börja rida vår lilla Queen i stallet. Hon börjar bli så himla trevlig och jag tror att hon kommer ha ett underbart psyke att jobba med i ridningen. Hon känns lite så som Aelsa var som liten. Hennne köpte vi ju också som 1år och ja, dem har mång likheter. Vet inte vad jag gör om Lillan har en attityd och psyke som Aelsa hade fast kanske lite mera hanterbart haha. Som yngre unghäst var Aelsa riktigt farlig under ridturerna.. Mer på två än på fyra och hade inte koll på sina ben vilket gjorde att hon vinglade mycket och visste inte riktigt hur hon skulle hantera vissa lägen. Tror dock att Lillan kommer lyssna bättre än vad A gjorde. Ska bli intressant att se.

Det finns en sak som är väldigt tråkigt med att köpa föl eller 1åringar... Det är sååå lång tid kvar innan man får rida haha. Dock rinner tiden iväg och åren kommer gå fort är jag rädd för, då saknar man att ha en häst mindre istället för att tiden inte räcker till. Skämt och sido, men jag längtar väldigt mycket. Tror hon kommer bli fantastisk!