Nu är det faktiskt så att jag vill ta denna bloggen ett steg längre.. Vet dock inte åt vilket håll jag vill gå, mer inredning eller mer häst? Det är ju mycket av det mesta men man kanske skulle inrikta sig mer på en sak. Vet dock inte vilket av det, eller så är det bara en blogg där ni får se allt från mig och livet jag lever. Vad tror ni? Vad vill ni läsa mer och mindre av? Evigt tacksam för svar för jag vill som sagt ta bloggen ett steg längre och fokusera mer under 2018.
 
Annars då? Jobb, jag vill utveckla mig där också. Ta steget utanför min comfort zone och den lilla boxen jag fastnat i. Måste försöka gå i en riktning mot det håll jag vill gå. Så jag har lite planering inför 2018 där också och hoppas att allt löser sig och sedan blir som jag drömt om. Men allt kommer inte på en gång och serveras inte på silverfat tyvärr. Men med lite mer kämparglöd så går allt!
 
Vill även sticka in med att säga tack, tack för att ni väljer att följa mig här. Det värmer mitt hjärta och jag hoppas att bloggen kan växa mer under 2018. Jag saknar verkligen all feedback från förr när jag skrev på en tidigare blogg. Hoppas ni vill följa med på kommande händelser
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress