Helt otroligt.. Ni förstår inte min känsla i kroppen just, den är helt underbar. På söndag, denna veckan, ska jag tillbaka till något jag inte gjort på över 1år men jag har dock inte gjort det med Ella sedan 2014.. Hoppträna! Det ska bli så otroligt roligt, kan knappt vänta! Efter så långt uppehåll så kommer vi äntligen tillbaka och förhoppningsvis med mer power än någonsin då jag och Ella funkar som handen i handsken just nu, känns fantastiskt.
 
De senaste veckorna har vi hoppat lite lätt hemma, 50-60cm hinder bara, eller ja.. Sockerbitar med bom på hehe. Men, det är inte höjden som spelar roll för mig - det är känslan. Om ridningen från min sida sitter som ett smäck och hästen lyssnar på vad jag ber om och sprången blir bra, då är det dem delarna som betyder något. Inte om hindren är 30cm eller 130cm. Känslan är A och O om ni frågar mig och nu kan jag äntligen säga att känslan är fantastisk. Jag ska tillbaka till där jag en gång var med denna hästen - tävlingarna!
 
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag mår bra i mitt psyke och därför kommer jag börja träna och tävla igen. Dock inte lika mycket som när jag var yngre, men jag ska komma igång och hoppas att mitt psyke är på min sida, om inte, så ska jag försöka motarbeta det på ett bra och harmoniskt sätt så jag inte faller tillbaka till det gamla igen - stay strong!
 
 
 
Mickaela

Yay! Hejja Becca! Så stolt över dig, detta kommer bli super. Är så härligt att höra att du börjar hitta tillbaka igen, kämpa på vännen! <3 xx

Svar: Fantastiska du, tack !! <3
Rebecka Karlsson

FeliciaOrrstenius

Så kul, massa lycka till & kramar!! :D

Svar: Verkligen, tack så jätte mycket och detsamma! :-D
Rebecka Karlsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress