Det har inte varit alls kul denna veckan.. Min sambo har varit sjuk sedan onsdag förra veckan men är idag tillbaka på fötter igen, inte helt friskt men mycket bättre. Dock smittade han mig med hosta och dunder förkylning i förrgår så jag var endast sängliggandes igår och kollade på film och youtube. Dock tog jag tag i en enda sak igår, min garderob. Det behövdes!
 
Idag är jag tillbaka på jobbet men har ingen ork knappt, alls.. Men jag gör det bästa utav situationen och gör så mycket jag orkar men inget mer än så. Därför blir det en lugn dag över lag, även när jag kommer hem. Ikväll, troligen, så ska jag endast hålla Julia sällskap i bilen men inget mer än så.
 
Hur mår ni? Har ni sluppit förkylningar och allt annat som sprider sig just nu?
 
Kaos.nu
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress