Många frågar mig fram och tillbaka vad som händer i mitt liv och inte minst sagt med hästarna. Så jag tänkte faktiskt lätta på allt och skirva några rader om mina fyrbenta vänner nu!
 
Ella som ni då förstått redan är dräktig. En helt obegriplig känsla. Jag ville tro på att det skulle gå hela vägen men samtidigt ville jag inte hoppas för mycket. Men nu sitter jag här och bara längtar efter en liten bebis som tittar ut sommaren 2018. Har redan nu börjat fundera på namn till den lilla, men det är fasen inte lätt någonstans.. Mamman heter Edelweiss och pappan Canterbury.. Ge mig förslag!
 
Bandit, ja honom skrev jag ju om igår. Han ska ridas igång till veckan och ingen är lyckligare än mig just nu. Ska bli så skönt att rida min häst igen. Aldrig känts så bra att ha honom hemma i hagen som nu. Snart kan jag stå där och putsa på honom innan ridturer igen - lycka!
 
Lillan då.. 1åringen som bara växer och växer. Hon har varit på bete nu i x-antal veckor och byggt kropp. Men kan säga att nu är hon sådär kallad "ettårs ful" haha! Men hade tänkt klicka några bilder på henne idag eller i helgen. Jag har alltid varit en jävel på att uppdatera om utvecklingen på mina hästar. Kroppsbilder efter en viss period, utvecklingen i ridningen osv. Så att nu få göra det på ännu en unghäst känns galet kul!
 
Hoppas ni är taggade på en uppdaterad blogg igen. Längesen jag kände denna lyckan av att skriva hur det gått i stallet, på en ridtur eller bara i livet. Nu kommer jag dock inte fokusera så mycket på mitt egna liv då det är saker där som jag gärna håller för mig själv. Så mindre skrivande om mig och mer om hästarna och lite annat.
 Saknar mitt kraft-paket till diva <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress