Kan börja med att igår var absolut ingen bra dag för 5öre... Grät som en tok till jobbet för att jag hade huvudvärk, mådde illa, skakade och var inte alls motiverad för jobb. Men ändå pallrade jag mig iväg och trots dåligt med kunder så väger det upp med bra kollegor som gör dagen toppen. Kan inte tacka dem nog!
 
Idag är där emot en väldigt mycket bättre dag och jag jobbar tillsammans med samma tjejer även idag. Sen är det fredag vilket bytyder att det är lördag i morgon, längtar!! Då ska vi iväg och hämta lilla, nya, hästen. Innan det hoppas jag på en tripp till Hammarö och kolla hopptävlingen på Equality Line men vi får se om det kanske blir på söndag istället.
 
Hoppas av hela mitt hjärta att alla ni andra har en kanon dag, för det har jag tänkt ha!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress