Många har så mycket fördommar om att endast framavlade hopphästar är det som ska gå på banan. Men jag är tvärt om - alla hästar kan! Jag är uppväxt med att få rida samt hoppa föredetta travhästar och det har funkat klockrent. Stor eloge till dessa typer av hästar som har hjärtat på rätt ställe. Absolut inget fel på dessa hästar om man väljer att göra annat med dem är trav, som de är avlade för. Vissa går ju tusen gånger bättre som ridhästar än vad de någonsin gjort på travbanan?
 
I söndags hoppade Julia med sin nordsvensk hemma, Kvicken. Jag fick då äran att hjälpa henne vilket är bland det roligaste jag vet. Att stå och få henne att tänka på de där små sakerna som gör ridningen eller sprången så mycket bättre är super kul. Att hjälpa till för förbättring över lag i livet älskar jag. Så när jag får stå med på backen såhär när hon ska hoppa så får jag även en syn på att jag har lärt mig en del genom åren, älskar det!
 
Julias blick.. "Nu jävlar hoppas jag att bilden blir bra vetu..!" Haha
Julia när hon fick se denna bilden:
"Va fan gör jag med handen?"
#allahästarkan 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress