Jag har börjat röja ordentligt i rummet som egentligen ska vara klart redan.. Förra året vid denna tiden började jag med rummet och det är endast en målad panel som är fixad.. Pinsamt. Det ska vara nya tapeter, byråer och klädstänger osv på plats, men nej.. Inte kommit dit ännu. Livet gav sig iväg åt annat håll så ja, jag tar väl tag i rummet igen efter ca ett år hehe.
 
Rensat inne i "min del" där jag har smintbord, hurts och lite så. Sorterar upp alla plastbackar inne från vindsutrymmet eller vad man ska kalla det. Massor med skit som man samlat på sig genom åren och ja, man kanske ska ha lite koll på vad man har, vart man ska ha sker och ting samt vad man ska ha framme och vad man kan stoppa undan. K-A-O-S helt enkelt..
 
Min plan kring detta är då att jag ska få bra ordning på alla saker så vi kan börja tapetsera i rummet snart. Samt få in möbler så alla kläder får sin plats, för just nu delar vi på en garderob och nej det går bara inte hahahah.
 
Ni ska bara veta va mycket skit man samlar på sig genom åren och inte minst sagt när man flyttar. Endast bott på två ställen utöver huset hos mamma och pappa. Men det räcker tydligen för att dra med sig skit. Bilderna nedan är från när jag just började, nu ser det värre ut vill jag lova er!
 
 
 
Lindsay

Ja det är ju så tyvärr ju större plats ju mer samlar man på sig =)

Trevlig blogg. =)

Saa jag fortsätta att läsa, kika gärna in hos mig också!

Trevlig helg.
Kram

Svar: Tack så jätte mycket, du är varmt välkommen att fortsätta hänga med här :-)
Kram
Rebecka Karlsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress