Hur fort går inte veckorna nu i slutet på året!? Jag hänger verkligen inte med, samtidigt som jag med glädje välkomnar 2018.
 
Fredag och planerna är inte så extremt exklusiva, om man bortser från att jag ska iväg till min moster på lite kvalitétstid efter jobb och stall. Ska bli mysigt då vi inte ses så ofta och hon tjatar på mig hela tiden "när ses vi då????" haha, så idag var det perfekt att ta en tripp till henne och kusinerna.
 
Innan trippen till Lofalla ska röra på miss tant i paddocken, vet inte än om det blir att hon får gå lös i paddocken eller om jag ska tömköra lite. Återstår att se hur vädret är samt vilket humör damen är på. Känns skönt i alla fall att hon börjar bli riktigt fin i kroppen. Märks att hon mår bra av att röra på sig mera och komma igång. Tog en snabb bild i onsdags innan jag red ut i paddocken för ett markarbetspass och shit, hon börjar bli rundare i kroppen - äntligen! Fortfarande lite kantig över rumpan, men man kan inte få allt på en gång. Men för att vara 22år så är hon väldigt fin i kroppen tycker jag.
 
Måste avslöja att ikväll eller i morgon kommer jag publicera ett inlägg. Det är ett inlägg om drömmar och planer för kanske nästa år eller något år till. Jag hoppas kunna planera och uppfylla det under 2018, men det återstår att se hur livet ser ut. Men taggad är jag och vill mer än gärna veta vad ni tycker om det!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress