Jag blir fasen nervös över att det snart är nytt år!? Åren går bannemäj bara fortare och fortare för varje år som går om ni frågar mig. Det är början av november och jag sitter och letar julklappar haha, brukar i princip redan ha börjat köpa på mig lite, men i år står all fantasti still.. Vet lite vad vissa önskar sig men inte alla. Då ska man komma på någonting bra själv, inte det lättaste alla gånger..
 
Just i skrivandets stund försöker jag mig på att hitta julklappar till kusinerna. Inte det lättaste då dem är sååå många men det får bli något litet men betydelsefullt till var och en. Dock är det svårt med en sak.. Jag har en enda killkusin jag ska köpa saker till, men vad!? Det är super svårt att köpa till killar, kan inte hjälpa det.. Inte så svårt att köpa till sambon dock, för han vet oftast vad han vill ha, men till en kille i snart tonåren.. Men men, får väl gå ihop med mamma annars för jag är kass på detta hahahaha..
 
Har ni börjat köpa julklappar? Eller är ni sådana sista minuten personer som shoppar allt sista dagarna innan jul, i panik?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress