Jag har tänkt på en sak.. Varje dag så går jag och drömmer mig bort om vad jag skulle vilja köpa, vad jag skulle vilja greja med hemma eller göra över lag. Detta kan verkligen spåra ur i huvudet på mig!? Jag vill verkligen göra saker hela tiden, köpa saker för att få huset mer komplett osv. Önskar bara jag vore proffs på tex tapetsering, det hade underlättat fruktansvärt mycket haha. Men ja, tror ni förstår mig. Man blir liksom aldrig nöjd.
 
Jag vill ha kläder, större garderob, nya tapeter i olika rum, nytt golv, nya saker till hästarna, ny badrumsinredning.. Ja ni hör ju, jag vill ha typ allt haha. Men pengar växer inte på träd och tiden kan vi inte öka på heller tyvärr. Men huvudet går verkligen på högvarv varje dag med vad jag skulle vilja fixa eller köpa. Jag kan bli tokig på mig själv kring detta. För det är aldrig en lugn stund. 
 
Jag brukar försöka tänka "en sak i taget" och fundera på vart jag vill börja. Men det hjälper inte, för det slutar med att jag gör lite här och lite där i alla fall. Ingen struktur, det är som att jag stressar fram och vill hinna göra allting i livet innan det är över, jag vet inte. Jag är bra knepig alltså hahaha...
 
Känner ni igen er?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress