• Vi brukar ge presenter som uppskattning till vårt team. Då menar jag veterinär, hovslagare, tränare osv.. Vi är så tacksamma att de alltid ställer upp i vått och torrt.
  • Jag sover med två täcken på nätterna. Endast för att jag tycker att mitt täcke är för tunt och lätt så har jag ett till över haha.
  • Jag ger alltid hästarna godis innan de får komma ut på morgon. Det har blivit en vana nu, att ge en godis till varje häst innan de får komma ut i hagen. Dom är så söta nu när de är vana vid det, så väntar dom på att få den godisen hihi.
  • Jag stör mig sååå mycket på folk som skriver Becca... Jag heter Rebecka med CK och inte CC, så varför skriver då folk Becca istället för Becka? Störningsmoment delux!
  • Bandit börjar äta sin mat i krubban innan han ens hinner in i boxen på kvällen. Lika roligt varje gång, får klappa honom på rumpan för att påminna om att heeela kan ska in i boxen.
Låter en bild på Aelsa och mig pryda inlägget, sista ridturen jag gjorde på älskade hästen <3
Ångrar mig lite att vi sålde henne varje gång jag ser både bilder och videos på henne. Men hon har det bäst med Enelia vilket värmer i hjärtat!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress