Man ska väl i alla fall vara j*vligt glad över att det är den 25e och lööööön idag! DET känns hur bra som helst efter en månad som bröt ner mig totalt pga ekonomin. Nu är det nya tag och lättare månad som väntas förhoppningsvis!
 
Ingenting blir riktigt som jag tänkt mig haha.. Denna veckan skulle jag fortsätta lägga upp ett bra schema för Ella men det är bara att glömma.. Får verkligen inte ihop veckan med allting så denna veckan blir lugn för henne och mer heltsigt för mig. Fredag och lördag denna veckan är det halloweenfester och förberedelser inför det är så jobbigt haha. Vill bara få allting överstökat så jag får lite rutin på veckorna igen. Förra veckan var så himla bra och lätt, saknar den känslan denna veckan faktiskt.
 
 
Melina

Så himla kul att du börjat uppdatera mer igen😀

Svar: Åh, va kul att du säger så! Känns skönt att börja komma igång med livet som jag vill igen!😀
Rebecka Karlsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress