Jag har haft samma modell av sadel sedan 2014 tror jag om inte jag minns fel. Kanske ett år till, inte helt säker. Då köpte jag en brun Prestige Roma till Bandit. En sadel jag var mer än nöjd med på alla sätt och vis! Jätte mjuk, skön att rida i och dessutom inte allt för ful heller. Jag valde dock för några månader sedan att sälja av all min bruna utrustning och bytte till svart istället. Men jag köpte en likadan sadel igen. Lika nöjd med denna, dock är den lite hårdare än den andra. Får rida i den ordentligt så den blir lika bekväm som den bruna. Innan dessa Prestige sadlar hade jag en Lippo Marcello till Tosca.
 
Övrigt till sadeln så har jag freejump läder och även freejump stigbyglar. Kommer aldrig byta ut det, bland det bästa jag haft! Helt klart.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress