Alla rider vi med olika typer av träns på våra hästar. Alla våra fyrbenta vänner är olika individer och gillar olika typer av träns. Jag har en hög olika men självklart hade jag velat byta ut några och även lägga till några fler..
 
Träns ett: Det är Lillans, ett hunter från Hööks som jag köpte begagnat när vi hade köpt henne. På det sitter ett swarovski pannband som är blå/gul i färgen. Inte använt jätte mycket ännu, men kommer användas mer nu i höst när hon ska arbetas mera med. Använder mig av stubben full cheek på henne för tillfället.
 
Träns två: Ellas hackamore med långa skänklar. Hon har varit väldigt svår att hitta bett till. Ridit med en hel del olika men hackamore har varit hennes grej, hon är så himla fin på det! Pannbandet köptes för 2år sedan, minns inte vart men kostade runt 150:- och är super fint!
 
Träns tre: Ett ihop plock jag gjorde sist jag smorde och hittade en massa olika tränsdelar. Det sitter ett tredelat eggbett på det samt ps pannband orginal. Perfekt för en skogstur eller barbackaritt.
 
Träns fyra: Bandits high jump, med pannband från PS of Sweden samt ett tredelat eggbett på det också. Han trivs som fisken i vattnet med detta träns. Så glad över att jag köpte det till honom. 
 
Träns fem: Jump off, som var Aelsas men som nu inte används så mycket. Jag gillar det inte jätte mycket just för att det är gamla lädret. Blivit så bortskämd med det nya lädret på de senaste ps tränsen haha.. Sitter även här, ett tredelat eggbett och pannband från ps. Kan hända att det blir tillsalu framöver om någon är intresserad!
 
Skulle verkligen vilja införskaffa ett Antares träns..... Men de är så bedrövligt dyra och ingen säljer begagnat i svart läder. Sen hade jag velat ha ett HvE Briden från Ps, som de gjort tillsammans med Hnerik von Eckermann. Varför ska allt vara så dyrt? Eller jag så fattig hahah....
 
 
Felicia Lagerqvist

Hej! Finns ett inlägg uppe på min blogg angående vad jag använder för produkter till mitt läder. Det bäääästa och smidigaste någonsin!
www.nouw.com/eqous

Svar: Okej, tack så lycket!
Rebecka Karlsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress