18 oktober 2017

Visste ni att...

Allmänt

  • Jag har blivit höjdrädd när det kommer till hoppningen. Jag har i princip aldrig haft några gränser när det kommer till hinder, lite obehagligt har jag tyckt att det varit med höjd men upp till 115cm har alltid funkat.
  • I förrgår hittade jag en häst jag skulle vilja ha. Inte den typ av häst som jag brukar titta på, men den lät precis som Aelsa. Satan i gatan va jag saknar den hästen..
  • Jag kommer inte rida in Lillan. Jag har även där blivit lite "gammal" och rädd om mig.. Så Julia kommer vara först upp på henne om inte min inre känsla ändrar sig snarast.
  • Det bästa jag vet är att kolla tillbaka på gamla videos från tävlingar. Speciellt nu när jag ska ut med Ella igen och sist vi tävlade var 2 februari 2015.. Det är ett tag sedan och den känslan önskar jag att jag hade glömt, usch vilken dålig runda.. Trots det en 4e placering.
  • Mitt äldsta schabrak är ca 5år gammalt. Det är mitt Equiline med royalblå kantband + bling på. Det var i princip det enda schabrak jag ville köpa på Falsterbo den gången och Julia hittade ETT (!!!) på hela mässan. Det blev mitt hehe..
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress