Alla❤dag idag och jag börjar min hemkomst med att få ordning på nedervåningen. Jag har varit sjuk i nästan en veckas tid och har verkligen inte orkat att städa.. Sen som många av er vet så mår inte C prima heller så huset ser just nu ut som ett bombnedslag! Men fix med det innan jag kan ta tag i kvällens gottis framför tvn, för självklart ska det mysas till lite idag i alla fall.
 
Annars då? Livet är lite upp och ner men det blir bättre. Tror dem flesta av er förstått att det är så med tanke på min skinande frånvaro. Men det kommer att bli bättre bara våren trillar runt hörner och annat börjar falla på plats. Då kommer troligen min motivation tillbaka och jag kan uppdatera er mera här.
 
Såhär kan ett kasos se ut hemma.. Men det blir väldigt fint så fort det är ordning igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress