..som jag haft ett bra tag. Jag vill verkligen ändra utseendet på den. Jag vill att den är mobilanpassad på ett annat sätt som inte min nuvarande blogg är. Inte på det sättet som jag vill att den ska vara i alla fall, absolut inte. Jag vill ha en stor, fin och fräsch header som skriker "waow" direkt du kommer in. Vet dock inte om det ska vara jag på bilden, inredning eller hästarna? Hmm..
 
Min kunskap kring kodning på alla typer av designer är ju noll. Jag kan verkligen ingenting hahaha.. Önskar jag kunde för satan va roligt det skulle vara! Att fixa en snygg header i bra kvalité och lägga till text osv, inga problem! Men få in den tillsammans med snygg övrig design? Nah...
 
Men vad tror ni? Skulle det inte vara väldigt kul med en uppfräshning här nu?
 
 
Anonym

Joo men hästarna som header 😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress