Just nu lyser jag med min frånvaro här och kommer troligen att göra ett tag framöver.. Det händer en hel del runt omkring mig just nu som jag inte han hantera. Det blir då som bloggen får lida men jag hoppas jag kan hitta glöd och inspiration för lite inlägg då och då. Men 3 inlägg om dagen som min plan var från början finns inte i tankarna just nu.
 
Jag jobbar 7-16 varje dag, tar stallet efter det men rider knappt längre, igen... Sen hem, städa, kanske handla något och laga mat efter det. Sen avslutas dagen med youtube videos eller serien jag tittar på. Måste verkligen tipsa er om den, Once upon a time! Alltså jag dör för den, såååå bra. Jag har aldrig fastnat riktigt i en serie tidigare förutom Lucifer som jag och C kollar på tillsammans.. Men denna, waow - älskar! 
 
Något som gör lite ont i mig just nu men som jag försöker att bara undvika är ett "besked" jag fick igår. Eller jag kan nog inte kalla det besked heller, men jag blev väldigt besviken i alla fall. När man verkligen försöker visa en person att man finns där, ställer upp och bryr sig. Men att sedan få höra att man inte räknas som vän? Så mycket som jag visar mig för personen osv, men att jag troligen bara finns där nu pga en livssituation som personen är i? Skojar du.. Jag om någon, till skillnad från många andra, bryr mig på riktigt. Men okej, det svider.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress