Jag har nog aldrig längtat efter våren och grönska så mycket som jag gör just nu.. Jag är så förbannat trött på vinter, snö och kyla. Vill ha en isfri paddock, avtäckade hästar och vill ha möjlighet att gå ut i bara hoodie utan att frysa ihjäl... Jag har lovar mig själv att klä mig mindre i svart i vår, hehe... Har köpt ett par svarta byxor (ett must have, så är det bara!) och sedan ett par ljusare jeansblåa. Jag köper bara Alex low waist jeans från GinaTricot, alltid. Dem enda som sitter som jag vill och har bra pris dessutom.
 
Nu har jag dock fastnat för ett par extremt fina vårskor. Jag lever för tillfället i ett par svara sneakers, men har hittat ett par Adidas. Alltså kolla på dem! Skulle vara så snygga till mina blåa jeans och en grå hoodie.
 
Dessa skor finns att köpa här.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress