Då var det nya året här, 2018. Jag har insett att detta med löften, mål och allt där till inte är något för mig.. Under 3-4års tid har jag framför allt haft mål och jag har inte lyckats med någonting av det. Det gör inget att misslyckas, men jag själv mår inte bra av det. Så jag väljer istället att kliva in i det nya året med ett glatt humör och önskningar. Sedan om det handlar om att uppfylla dem själv, att någon annan ska göra det åt mig eller liknande så spelar det ingen roll. En önskan är en önskan sen kanske den inte ens blir av. Men då spelar det inte samma roll som mål och löften tycker jag.
 
Jag vet vissa saker som kommer att ske under detta året som kommer kännas underbart i själen samt förändra livet på ett stort plan. Jag tror att jag tar några av sakerna allt eftersom och väljer därför att inte skriva om det nu. Men när saker och ting börjar ordna upp sig och när tiden väl är inne så kommer jag självklart skriva om det. Men tills dess uppdaterar jag om annat.
 
Jag är dock väldigt taggad på att se vart jag själv kan komma under året. Både med mig själv, jobb och hästarna. Har som sakt bara några önskningar men blir dem inte av så blir dem inte. Men självklart håller jag tummarna! 
 
Till detta första inlägget bjuder jag på en färsk bild från senaste ridturen med Bandit, 2017s sista ridtur <3
 
Melina

Men alltså han är ju för fin!! Mer bilder hade man inte tackat nej till🤩

Svar: Lovar att det kommer mera bara jag får någon som fotar på helgerna när det är ljust och vi rider. Vill uppdatera med mer och nya bilder också :D Kram
Rebecka Karlsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress