Idag har varit en riktigt kass dag.. Varit trött, yr och allmänt nere bara, har dock ingen direkt anledning men så har det i alla fall varit. Vissa dagar är bättre än andra och idag var det en sämre dag, gäller att bara göra det bästa av situationen helt enkelt!
 
När jag slutade jobbet så ringde mamma mig och jag missade samtalet, kollade ut genom dörren och där springer det hästar.. Lösa.. Yäääy! Så dem fick vi jaga rätt på i 20-25min. Väl inne med dem så var det bara att byta täcken, mocka och natta dem. Kunde varit roligare att göra något annat när dagen redan var kaos, men näeh. Hästar är hästar haha.
 
I skrivandets stund sitter jag och lyssnar på Alice & Bianca's pod medan jag skriver här och väntar på lax och potatis. Sedan blir det nog bara film/serier resten av kvällen, kanske hänga in rena kläder, återstår att se. Hoppas ni haft en bättre torsdag än mig. I morgon är det fredag!
 
Färsk bild från idag på Lillan i hagen. Visst är hon fin i kroppen? Halvt kass bild då, det vet jag.. Men jag tycker liten är fin i vilket fall som helst 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress