Trodde inte jag skulle vakna upp idag och må så himla bra som jag faktiskt gör. Somnade sent och var beredd på att känna lite oro i kroppen. Istället är jag jätte glad idag och känner mig jätte lugn och har en ro i kroppen.
 
Idag är det jobb till 16 och sedan blir det en tur på min kära tant. Har en positiv inställning till livet och hästarna idag, vilket är så skönt. Pratade med min kära sambo igår som kommer underlätta starten i februari. Han är verkligen världens finaste som så gärna vill att jag kommer igång med tävlandet, vilken fin kärlek jag har 
 
Hoppas ni likt som jag mår bra idag och känner att livet leker, om inte.. Då hoppas jag av hela mitt hjärta att ni kommer få den känslan snarast. Alla är värda att få vara glada och må bra!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress