Det har börjat trilla in nyheter på Hööks hemsida och det är med blandade åsikter jag bläddrade igenom allting. Mycket var rent ut sagt skräp i mina ögon och annat var både fräscht och snyggt!
 
1. Tröjan från JH är super snygg! Enkel men det jag inte gillade var prislappen.. 499:- !? Nope, blir inget med det. 
2. Ludd, vem älskar inte ludd? Skulle behöva nytt till Ellas hackamore och vill ha ljust nu igen.
3. Nej, bara NEJ Svea.. Dessa ridbyxor var inte i min smak och kommer därför inte att hamna i min garderob.
4. Fräscha och super snygga ridbyxor från CRW. Inga ridbyxor för den kräsne angående färg, men för den ryttaren som gillar att sticka ut, köp!!
5. Träns från FairField, ingenting som skulle klä mina hästars huvud. Gillade inte alls denna modell på träns. Jag förblir ett fan av PS of Sweden tror jag.
6. Bara äääälskar detta täcket! Det enda minus är att jag vet hur Trinity är i passformen på täcken.. Dem är trånga i bogen, men är därför utmärkt till Bandit som är liten i bogen. Dock inget för höghuset tant..
 
 
1. Köp HÄR // 2. Köp HÄR // 3.Köp HÄR // 4.Köp HÄR // 5.Köp HÄR // 6.Köp HÄR
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress