Jag vet att jag har skrivit om det tidigare, men jag är en extrem drömmare.. Jag drömmer om saker hela tiden, alltså inte på nätterna nu då! Utan om dagarna, någonting dyker upp och jag börjar fundera "tänk om jag hade det där" eller "om jag vann 19miljoner, vad skulle jag spendera dem på i så fall?" osv.. Jag älskar att drömma stort och ibland lite mindre.
 
Just nu är en dröm extra stor och det är att köpa en ny bil. Jag vet precis hur jag vill att den ska se ut, hur långt jag vill att den ska ha gått, hur sätena ska se ut, vad den ska gå på för bränsle m.m. Jag vet exakt vad jag vill ha och det stör mig lite haha.. För jag har inte dem pengarna och önskar verkligen att jag hade dem, för jag känner att jag är sååå värd den bilen jag önskar köpa. Kommer inte ha råd med en helt ny och jag kräver inte det heller. Jag letar på blocket flera gånger i månaden och många gånger hittar jag den perfekta bilen men pengarna finns inte. Men då var vi där igen - att drömma är okej och jag gör det varje dag!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress