Jag har sedan i fredags eftermiddag väntat på ett besked om ett jobb jag provade då. Det kändes verkligen jätte bra och det var någonting jag skulle trivas med. Har hoppats på att få bra besked men jag föll tyvärr jämt innan mål. Dock trodde jag att jag skulle bryta ihop när jag inte fick det, men jag blev väldigt lättad. Jag var på en stark andra plats och dem kommer höra av sig vid nästa tillfälle om ledig tjänst. Vilket känns toppen! Jag känner att jag gjorde mitt bästa, var mig själv och dom gillade mig skarpt. Det väger väldigt tungt och jag glädjs åt det extremt mycket. Så jag hoppas helt enkelt att jag kanske kan få komma dit senare i år om jag har tur, tills dess blir jag kvar på nuvarande jobb.
 
Någonting mer som gjorde mig väldigt glad över att inte hämna där, som jag oroat mig mycket för.. Det är när bomben släpps i mitt och Christians liv, kring honom och hans familj. Då vet jag att han vill ha med mig och jag kommer vilja vara med honom när han ska åka bort på intervjuer osv. Den chansen är större, att jag kan haka på honom, om jag jobbar där jag är idag. Vill inget hellre än att finnas för honom och hans familj då. Ni som vet, ni vet. Ni andra kommer att få veta så småning om. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress