25 Januari 2014. En av dem bästa ridturerna jag fick på henne innan hon fick somna in.. Nästan prick en månad innan hon lämnade mig faktiskt..
3 Januari 2016. Min lilla diamant såg verkligen ut som en förvuxen råtta. Shit så ful med vilken underbar individ han var och är. Min älskade vän!
 
17 Januari 2014. En fruktansvärt mysig ridtur på min kära tant, shit så lycklig hon var!
9 Januari 2016. En dag där jag & Julia tog en massa foton på varandra. Vet att denna jackan var helt ny och jag ville ha bilder med den på. 
3 Januari 2015. En av dem väääldigt få gånger jag suttit i mammas dressyrsadel. Den är galet bekväm, men det är inte min typ av grej, dressyr? Naeh..
 
Som ni ser valde jag att dela med mig av olika bilder från januari ifrån olika år. Inte bara häst, tror det kan vara lite kul att blanda med vardagsbilder och andra djur också om det finns. Eller?