Rubriken summerar min dag väldigt bra. Jobb till 16:00 och det känns helt okej, kunde självkalrt varit ännu bättre känsla i kroppen, men det är ändå så att jag känner att jag överlever dagen. Efter jobbet blir det stallet direkt och röra på Bandit i alla fall, men tanken är också att Ella ska få röra sig också men det stora problemet är att Ella är broddlös bak och jag vet inte om mamma fick några vid nyår av en Anna som skulle ha med. Återstår att se!
 
Sen hem, hem ljuva hem! Där är Felicia och har sovit kvar sedan dagen innan nyår och vi ska väl städa lite efter årsfirandet som var samt kolla serier och laga mat. Inga större krav på denna dagen. Vill bara vila huvudet och stämma av lite kring pengar osv så jag har koll på resten av månaden, kan vara en fördel.
 
Hur ser er dag ut? Hur känns livet nu när det är 2018 och allt?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress