Denna veckan visste jag skulle bli väldigt jobbig på olika sätt och jag hade inte trott att jag skulle må som jag gör just nu. Jag är lycklig samtidigt som jag har mycket som går runt i huvudet. Jag försöker bara andas, ta en dag i taget och hoppas på att denna lilla oro lägger sig. Jag borde egentligen hoppa av glädje, eller kanske snart i alla fall. Men det är mycket som är nytt för mig och mycket jag lämnar som alltid varit "hem" som nu kommer bli i det förflutna. Att ta ett steg utanför boxen var min önskan i år, men trodde inte det skulle ske så snart, men om allt går som det ska och jag hoppas på, så kommer jag ta ett stort kliv ut ur boxen och bli förbannat lycklig och må bra. 
 
Lite oklart inlägg, ja.. Men kommer berätta mer i morgon och hoppas då att jag kan skriva någonting helt annat än detta. Bara massa positivitet!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress