Då var Bandit nyskodd, tur ibland att man kollar kalendern i telefonen och ser att det skulle bli av idag. Hade inte en tanke på när nästa tid var, men ibland ska man ha lite tur att man helt hux-flux kollar kalendern. Inte ens förvånad att minnet inte var på min sida..
 
Idag är det tänkt att Ella ska få en lugnare tur i paddocken. Hon fick brodd bak av hovis idag då hon som sagt hade tappat sina och när hon ändå var här så nämnde jag det för henne så hon fixade det. Så hoppas att paddocken är okej att rida i så jag får känna lite på hur hon känns. 18 februari är tanken att vi ska göra vår första start för året och magen gör oooont, usch så nervig jag är.. Inte tävlat sedan 2015 så ja, kanske inte så konstigt.
 
Kan ju tillägga att det är blank is här.. Sandat på vägen hit men inte på stallplanen. Så det går inte fort ut på morgonen nu kan jag lova. Halkar med hästarna ut, dem som drar mig framåt kan man säga haha.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress