Igår kollade jag på en snap från en kompis och frågade henne var fasen hon var, då det snöade satan! Då var hon jämt utanför kommunen jag bor i, helt sjukt.. Gick ut en stund senare och ja, det snöade en hel del. När jag vaknade i morse så hade bilen förvandlats till kombi under natten och 50cm snö överallt.. När det var dags för att skotta snö tog jag min kära grep från stallet och började, men dem hade inte plogat ute på gatan hos oss heller, så jag fick skotta lååångt ut haha.. Det sämsta med mindre, lägre bil. Kom knappt till jobbet vill jag lova. Men fint är det ute, det kan ingen sticka under stolen med!
 
Idag blir det mys för hästarna i paddocken i den höga snön. Ska bli extremt roligt att få se Bandit och Lillan, tror dem kommer leva djävulen.
 
Hur ser det ut hemma hos er? LIka mycket snö där?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress