Jag är så förbannat taggad på livet just nu! Det finns en sida av mitt liv som inte många vet allt för mycket om. Eller jo.. Fruktansvärt många vet om det, fast via media. Men inte hur jag tyckt, tänkt, vet saker osv. Så det känns skönt att en vacker dag, troligen inom två veckor om jag känner mig redo, kommer kunna skriva om detta. Att få släppa på handbromsen och bara köra på. Ni anar inte lyckoruset och nyfikenheten!
 
Dagens planer är inte allt för många. Återstår att se om det blir gymmet senare ikväll eller om det blir innan min date-night med Julia. Annars får det bli en vilodag men samtidigt vill jag bara kötta på för i morgon ska jag väga mig och ser fram emot vad som står på vågen. Känns på kroppen att det känder något men vill se att det hänt något också. Håll tummarna!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress