Varje dag när man vaknar är man totalt ovetande om vad som komma skall under dagen. Man vaknar med en positiv inställning eller lite lätt bitter. Jag är någonstans där emellan tror jag. Jag mår väldigt bra i livet samtidigt som jag är kaos i huvudet. Men jag antar att det är så det känns att vara mänsklig, eller?
 
Idag har det varit blandade känslor men mest åt det bra hållet. Fokuserade mycket på att komma hem och ta tag i viktiga saker. Så som papper som verkligen behövde kollas igenom och sorteras upp, fixat och klart sedan en stund tillbaka. Snackat skit med Julia samt städat och tvättat lite. Är det bara jag som blir fruktansvärt lycklig av att ha det rent och fint, att jag gjort nått vettigt? Hade dock velat hinna till gymmet också, fick ju årskort igår så var där då. Men jag anser att ekonomin och annat var viktigare just idag. Så det får troligen bli en tripp dit i morgon om inte det blir att handla..
 
Nu är fasen frågan om inte jag ska duscha och ha lite hemma spa med mig själv bara för att jag kan.. Känns som att det både behövs och förtjänas.
 
Jag vill ha vår och motivation till ridningen igen..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress