Måndag och jag känner mig väldigt instabil.. Har redan gråtit en gång idag och det var över frustration. Stod i stallet och tog djupa andetag, då brast det. Men efter att fått höra "hej älskling" med en mjuk ton i telefonen förut så bubblade det till i hela kroppen. Så det känns bättre nu.
 
Planen idag är att jobba längre än vanligt, fast ändå inte. Jag försov mig i morse  och C har min bil till möte i eftermiddag. Så när han är klart blir jag hämtad av honom, sen blir det gymmet. Det är något vi börjat med nu också, gymmet. Jag hade dock oturen att bli dyng förkyld så har bara varit där 2ggr, C har varit där mycket mera än så. Duktig han!
 
Att ha börjat ta tag i sig själv både med hjälp av gymmet och lite ändrad kost känns sååå bra! Hoppas på förändring. Ska bli väldigt kul att se närmare sommaren vad som hänt med kroppen. Ska göra allt för att stärka mig så bra som möjligt.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress