Godmorgon! Tisdag och humöret idag känns väldigt bra, hur skönt är inte det?! Mådde så upp och ner igår så jag är väldigt glad över att humöret osv är tvärt om idag.
 
Jag ser väldigt mycket fram emot idag just för att det (som vanligt) blir jobb till 16 och sedan en tur in till Karlstad. Shopping av träningskläder står på schemat. Jag har inte mycket kläder till  gymmet tyvärr och det är sååå längesedan jag köpte träningskläder. Dem jag har liggandes hemma kommer vara perfekta om x-antal veckor när kroppen tightat till sig, men inte nu... Haha...
 
Vet ni någon bra sida med lite färgglada toppar för träning och snygga men gärna mer svarta tights? Skriv gärna då, vill ha inspiration hihi.
 
Någonting som verkligen lagade min gårdag var passet på gymmet. Det kändes verkligen jätte, jätte bra. Kroppen var helt med på mina noter. Kändes verkligen som ett vettigt pass och hoppas på samma känsla idag.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress