Nog för att det stod -2 grader i bilen i morse så hade jag verkligen extrema vårkänslor. Jag fick ett extremt lyckorus när ja klev utanför dörren, lika så Didde. Snacka om lycklig hund!
 
Det märks att jag mår väldigt bra av att träna.. För jag tänkte i morse att jag skulle ha vilodag från gymmet idag, men efter lite tänk på väg till jobbet så näeh. Jag vill verkligen dit idag igen, så varför ligga hemma? Gym blir det!
 
Jag har ett extremt sug efter att köpa lite vårnytt också, skor och kläder. Men vi får se vad plånboken säger om det. Har ju en del planer till sommaren och behöver spara undan en del pengar också så vi får se. Men skor vore skönt att köpa ett par till. Så trött på att klä mig i svart så vill ha en ljusare färg på skor blir.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress