När jag slog upp ögonen i morse kände jag "jag vill ingenting"... Sovit dåligt, då jag vaknat till och från. Jag vet inte vad felet är men jobbigt som bara den är det. Dock när jag väl vaknat till så kändes allt bättre. När jag satt i bilen på väg till jobbet så kände jag bara ett lyckorus inom mig, hur är det möjligt när jag mådde så dåligt när jag vaknade? Sjukt hur musik påverkar mig och min vardag kan jag säga, shit. Jag tror inte jag hade överlevt utan musik som fick mig att tänka om ska jag lova er.
 
Jag hoppas att mitt humör håller i sig resten av dagen, för jag ska ta mig en välförtjänt mysig ridtur på min älskade häst i eftermiddag. En tur till ridhuset får det bli och jobba lite med bommar på marken och lydnad. 

Ha en fin måndag älskade ni 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress