Någonting som jag anser vara viktigt i livet är faktiskt att drömma. Man ska våga drömma, man ska drömma, skit i om folk går emot det du drömmer om - för det är dina drömmar.
 
Det jag egentligen menar är att ingenting är omöjligt. Våga tro på dig själv och vad du tror är möjligt eller kanske rent ut sagt helt omöjligt. Men drömma, det gör alla och man ska faktiskt få våga göra det. Ingenting ska någonsin få stoppa dig från att göra det. Oavsett om det är något som är långt ifrån vad du kan göra eller köpa just nu eller liknande så spelar det ingen roll.. Om det är något du drömmer om så gör det!
 
Jag själv har också drömmar.. Det är allt från det som känns omöjligt till något som kan bli vilken dag som helst. Maldiverna drömmer jag om att åka till med min sambo, hoppas av hela mitt hjärta att vi skulle kunna göra det i framtiden. När vi firar många år som gifta kanske? Jag drömmer om att få skapa en familj med C, vilket inte är en så omöjlig dröm om inte någon av oss har svårt för sig kring det, ingen vet. Jag drömmer om att vinna en stor vinst. Har på känn, konstigt nog, att jag i framtiden kommer vinna en stor summa pengar. Men det är säkert när jag är 60+, jaja, man ska väl få unna sig något då med. Om inte så har jag (vad jag hoppas) barnbarn osv som man kan unna någonting.
 
Vad drömmer ni om? <3
#fanvabrajagär #HappiChallenge
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress