Ärligt talat.. Tre dagar kvar till julafton och jag är mer än taggad. Så lycklig över att snart få samlas med dem man älskar allra mest, käka god mat och kolla Kalle. I år jämfört med tidigare är att inte C är med hos mina föräldrar. Förra året var han det. Men i år splittras vi men han kommer dit på kvällen sen åker vi hem för vårt egna lilla firande hemma tillsammans med Julia och hennes kille.
 
Nog för att julklappar inte spelar roll.. Men jag är sååå nöjd med mina i år. Inte lika nöjd med alla, då jag önskar att jag verkligen kunde ge folk något alldeles extra. Men nu får jag anpassa mig efter livet jag lever och får tänka på att det är tanken som räknas och inget annat. Men jag vet att jag anpassat mig bra till varje person och hoppas dem blir nöjda. Många sätter sitt egna liv och vardag i kris för att dem köper så dyra julklappar. Jag är inte sådan, men har gör mitt bästa för att ge folk det dom önskar sig.
 
Hur ser er julafton ut?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress