Dessa bilder är från en träning hemma tillsammans med Ella, för min holländska tränare Gea. Vi hade nyss fått hem henne och hon var väldigt felriden och ful i kroppen. MEN! Det är så galet, hur bilder kan få tillfället att se ut som att det är från två olika träningspass. Hon ser rent ut sagt förjävlig ut på första bilden och sedan på andra, i form och stod bra, så ser hon helt plötsligt ut att vara muskulös, välriden och snygg. Det är galet hur mycket bilder gör och inte minst sagt rörelsesättet på hästen.
 
Intressant det där med bilder. Jag gillar att visa helheten av min verklighet. Ingen har en perfekt fin häst, alla har bilder där hästen ser ranglig och ful ut från ett pass, men många väljer att bara visa de fina bilderna. Inte jag. Jag vill visa att mina hästar har fula sidor framför kameran lik som mig (haha). Jag blir inte alltid snygg på bild haha, ingen blir det egentligen.. Intressant sak ändå, eller är det bara jag som tycker det?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress