Idag för 4 år sedan hämtade vi hem Edelweiss (Ella). Tänk så fort tiden har gått, helt otroligt! Vi har haft så extremt mycket kul tillsammans jag och gamla tanten. Planen är att vi ska tillbaka till det absolut roligaste i höst - tävlingarna. Eftersom jag fick ett sommarjobb som tar mycket tid i sommar så läggs tävlingarna på hyllan under den perioden. 
 
Med denna fina häst vann jag 105 på Rudskogen 2014. Min absolut första vinst i idividuell klass. Har vunnit DIV lll på ponny innan.. Men att gå in på storhäst och leda klassen redan som mitten startande var häftigt. Det krävs inte mycket för att göra lilla mig lycklig och denna hästen lyckas bra varje ridpass. Älskade Ella!
 
Så kul att kolla tillbaka på denna ritten och se hur mycket vi utvecklats vidare sedan dess. Kommer bli en underbar känsla att komma ut och tävla igen.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress